Адрас:

223927, Мінская вобласць,
г. Капыль, пл. Леніна, 6

Рэжым працы

x

Рэжым працы
панядзелак-пятніца з 8.30 да 17.30,
абед з 13.00 да 14.00 (прыём зваротаў ад грамадзян і юрыдычных асоб - з 8.00)
субота-нядзеля - выхадны

Рэжым працы службы "адно акно":
панядзелак-аўторак з 8.00 да 17.00,
серада з 8.00. да 20.00
чацвер-пятніца з 8.00. да 17.00
абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00
Субота з 9.00 да 13.00
Нядзеля-выхадны

Прыём грамадзян па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

Тэлефон:

+375 (1719) 28-2-60

Факс:

+375 (1719) 55-2-41

Тэлефон «гарачай лініі»:

+375 (1719) 28-2-60

E-mail:

rik@kopyl.gov.by

Служба «Адно акно»

Дзяржаўны партал "Адно акно"

Служба

«Адно акно»

Капыльскага раённага выканаўчага камітэта

Адрас: пл.Леніна, 6, 223927, г.Капыль

тэл. 801719 51260, 51360

Служба «адно акно» размешчана на 1 паверсе будынка райвыканкама, каб.70 (уваход з плошчы Леніна з боку раённага цэнтра культуры)

Тэлефон даведачна-інфармацыйнай службы «Даведачная аднаго акна» - 142 (бясплатны)

Рэжым працы:

Панядзелак-аўторак з 8.00. да 17.00

серада з 8.00 да 20.00

чацвер-пятніца з 8.00 да 17.00

Абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00

субота з 9.00 да 13.00

Нядзеля - выхадны

Спецыялісты КВУП «ДВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта»

Страленя Алена Леанідаўна

Бязушка Наталля Сяргееўна

Непасрэднае кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно» ажыццяўляе кіраўнік справамі райвыканкама Міхайлоўская Алена Станіславаўна, тел.55127

Задачы і функцыі службы «адно акно»

Асноўнымі задачамі службы «адно акно» з'яўляюцца:

- забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу «адно акно» пры звароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;
- стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- аказанне бясплатнай кансультацыйнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- аказанне бясплатнай кансультацыйнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- выдача адміністрацыйных рашэнняў.

Асноўныя функцыі службы «адно акно»:

- выдае даведкі (выпіскі) з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, доступ да якіх арганізаваны ў службе «адно акно», у адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства аб інфармацыі, інфарматызацыі і абароне інфармацыі;
-
тлумачыць абавязак упаўнаважаных органаў самастойна запытваць дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, за выключэннем тых, якія ўключаны у пералікі дакументаў і (або) звестак, якiя прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, а таксама правы і абавязкі зацікаўленых асоб;

- тлумачыць тэрміны накіравання запытаў у іншыя дзяржаўныя органы, iншыя арганiзацыi, парадак унясення платы за выдачу атрымліваемых па такіх запытах дакументаў і (або) звестак, за прадастаўленне якіх заканадаўствам прадугледжана спагнанне платы, а таксама іншыя пытанні, звязаныя з парадкам падачы заяў, у тым ліку ў электроннай форме, падрыхтоўкі дакументаў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў;

- бясплатна прадастаўляе прадугледжаныя заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур, тлумачыць парадак іх запаўнення і прадстаўлення;

- прымае заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з заявамі;

- адмаўляе зацікаўленым асобам у прыняцці заяў у парадку і выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь;

- падрыхтоўвае да разгляду заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з імі, і перадае матэрыялы ў адпаведныя ўпаўнаважаныя органы, у тым ліку ў выглядзе электронных дакументаў (пры неабходнасці), падпісаных электронным лічбавым подпісам, выпрацаваным з выкарыстаннем асабістага ключа, сертыфікат адкрытага ключа якога выдадзены рэспубліканскім сведчым цэнтрам Дзяржаўнай сістэмы кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу;

- атрымлівае дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, у парадку, прадугледжаным у артыкуле 21 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года «Аб асновах адміністрацыйных працэдур», у тым ліку з улікам патрабаванняў па абароне інфармацыі атрымлівае дакументы і (або) звесткі, якія ўтрымліваюць інфармацыю, якая адносіцца да камерцыйнай або іншай ахоўваемай законам тайны, за выключэннем інфармацыі, якая адносіцца да дзяржаўных сакрэтаў;

- завярае дату і спосаб атрымання інфармацыі, неабходнай для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, атрыманай праз:

агульнадзяржаўную аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, інтэграваных у агульнадзяржаўную аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму;

накіраванне запытаў і атрымання адказаў у выглядзе электронных дакументаў з выкарыстаннем сістэмы міжведамаснага электроннага дакументазвароту дзяржаўных органаў;

- выдае зацікаўленым асобам адміністрацыйныя рашэнні (іх копіі, выпіскі з іх);

- тлумачыць парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў;

- выдае зацікаўленым асобам унікальны ідэнтыфікатар у мэтах забеспячэння доступу да адзінага парталу электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы для падачы заяў, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (апавяшчэнняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме;

- вядзе справаводства па заявах ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.

Апошняя змена 09.07.2021

Службы і структурныя падраздзяленні

Інфармацыйныя рэсурсы

Інфармацыйныя рэсурсы